Casos d'empresa Casos d'empresa
"Els fabricants xinesos ja no son la marca blanca d'occident i estan apostant pel disseny i la innovació"
"Els fabricants xinesos ja no son la marca blanca d'occident i estan apostant pel disseny i la innovació"

Anònim
Temps aproximat de lectura: 8 min.

Ànima Barcelona és una empresa que neix el 2006 amb vocació d'ajudar a les empreses a innovar a través del disseny i el desenvolupament de producte. Poc després van començar la seva singladura a la Xina de la mà d'un fabricant europeu que necessitava deslocalitzar la seva producció. En aquest punt, van veure que era un mercat molt necessitat dels serveis que oferien i van orientar la seva estratègia cap a les empreses d'aquell país.

Idees Força:

 

>> “Comptem amb un equip de professionals de diferents nacionalitats perquè ens ajuda a tenir una idea més global del mercat. Fins fa poc, els fabricants xinesos eren bàsicament una marca blanca de les empreses occidentals; ara estan apostant per tenir una estratègia pròpia de disseny i innovació”.

 

>> “La relació amb els nostres clients es basa en una cooperació a llarg termini (long term cooperation). Es a dir, passar de ser un simple proveïdor a ser un autèntic partner, ja que hem detectat que per a nosaltres és la millor manera d’aconseguir un creixement sostingut en el temps”.

automocio@anella.cat
Imprimir la notícia

Enllaços relacionats
Pàgina web d'Ànima Design[Visitar enllaç]
Per reproduir correctament aquest contingut és necessari instal·lar el programari Adobe Flash Player. Si us plau, baixeu-vos l'última versió, només us requerirà uns instants.