- Enrere
Guies d´innovació i internacionalització

Guia d'innovació en màrqueting i processos comercials

Autor: ACC1Ó
Format: Llibre
Idioma: Català
Pàgines: 136
01-06-2010
6837 visites
Aquesta guia vol posar a disposició de l'empresa un procés de reflexió estratègica orientada al mercat. També vol oferir una metodologia per a l'execució de l'estratègia en l'àmbit comercial i de màrqueting que tingui present la innovació i que sigui també útil per a qualsevol empresa, independentment de la seva dimensió, els seus recursos i el seu àmbit d'actuació.

Exposa els punts clau per dissenyar i gestionar una estratègia innovadora orientada al mercat. Aquests són l’estratègia corporativa, l’anàlisi estratègica, el diagnòstic estratègic, l’estratègia producte-mercat-avantatge competitiu, la gestió de la marca i el mapa estratègic.

L’estudi consta de quatre capítols en els quals s’ofereixen quatre enfocaments diferents del màrqueting mix: el que té en compte la variable producte, el que es basa en la variable del preu, el que valora més la variable de la distribució i el que se centra en la variable de la promoció/comunicació.

En aquests apartats, examina les implicacions de l’estratègia de producte i les eines digitals de suport al producte; analitza els factors que influeixen en la fixació de preus (fa especial atenció en la flexibilitat dels preus en un món digital); explica com dissenyar i organitzar un canal de distribució; indica com desenvolupar una campanya de promoció/comunicació, etc.

L’informe també compta amb un capítol dedicar a la innovació en els processos comercials (on presenta nous perfils comercials, eines de suport, l’e-commerce, etc.). N’hi ha un altre centrat en la gestió dels clients (on ofereix les claus per dissenyar i posar en marxa un programa dinàmic de fidelització, etc.).

La teva puntuació
Mitjana (1 Vot)
Continguts relacionats
Coneixement
Màrqueting
Idees d´experts
El màrqueting digital no vol només clients, vol fans
Pere Rosales | Conseller delegat , Íncipy
SerendipIDEA

El cost real dels mitjans de comunicació social [Infografia]

Una infografia desenvolupada per Focus intenta fer una mica de llum sobre el cost de l'estratègia de marca als mitjans de comunicació social, comparant aquestes despeses amb els potencials beneficis potencials.
Font: PSFK
Comentaris (0)
Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Per opinar sobre aquesta noticia cal estar registrat