- Enrere
John A. Lynn | President , Grupo GREY

L'evolució del màrqueting amb el client serà relacional

Conferència  de la jornada:  Jornada EUROECOM 08
10-12-2008
1760 visites
Dins d'un públic digital heterogeni, les paraules clau per establir comunicació amb el client són rellevància, compromís i participació. Aquests conceptes germinen amb continguts originals, creïbles, impactants i nous, bàsics per crear participació i territoris de continguts. L'impacte d'un anunci es mesurarà a partir d'aquesta relació.
Per reproduir correctament aquest contingut és necessari instal·lar el programari Adobe Flash Player. Si us plau, baixeu-vos l'última versió, només us requerirà uns instants.

Facebook image
Idees força:

"La comunicació unidireccional ja no funciona. El nostre públic objectiu ja està digitalitzat. I no tots són joves. De fet, un de cada quatre usuaris té més de 50 anys." En aquest context, com fem que arribin al nostre producte? Les paraules clau són: "rellevància, compromís i participació."

"Els continguts són els que creen la relació amb l'usuari." La seva rellevància, per tant, és fonamental. Cal que siguin "novedosos, autèntics, creïbles i originals" perquè "l'excel·lència creativa és el motor de l'èxit." És important crear "un territori de continguts" a través de diferents plataformes per amplificar el missatge.

"Les grans idees funcionen en qualsevol entorn." "Els grans elements creatius són capaços de saltar d'un canal de comunicació a un altre sense cap problema." La clau rau en l'impacte perquè com diu l'escriptora britànica Fay Weldon, "si no fas res sorprenent, res sorprenent no passarà."

"L'espot de 30 segons està patint un procés de Morphing (metamorfosi)" i, en el futur, no se sabrà si és un espot o és una web. De fet, "viurem en un constant procés de Morphing perquè les fronteres entre mitjans i canals no són estanques."

Allò important de la convergència digital és "l'espai que creem perquè el client s'involucri en la comunicació". Els anunciants han de tenir en compte que ara les estratègies de comunicació són permanents (24/7), que els continguts són la base per crear participació, que les marques ja no s'anuncien sinó que es relacionen i que, a conseqüència de tot això, apareixeran noves maneres de mesurar l'impacte dels anuncis, més exigents.

La teva puntuació
Mitjana (0 Vots)
Continguts relacionats
Coneixement
Jornades Eurocom
Jornades i monogràfics
Idees d´experts
El vell màrqueting ha mort
Joost Van Nispen | President , l'Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo (ICEMD)
Idees d´experts
SerendipIDEA

Cal adaptar-se a la nova frugalitat dels consumidors

La frugalitat, caracteritzada per una alta sensibilització sobre el valor dels productes, s'està instaurant en els consumidors nord-americans. Això implicarà que moltes empreses adaptin i canviïn la seva oferta de productes, de promoció o de preu, ja que s'espera que aquests canvis siguin definitius.
Font: Strategy & Business / Booz & Company
Comentaris (0)
Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Per opinar sobre aquesta noticia cal estar registrat